آيا تبليغات در اينستاگرام امري ضروريست؟چگونه بايد در اينستاگرام تبليغات كرد؟
تبليغات اينستاگرام راهي است كه شركت ها مي توانند از طريق تصاوير و محتواي تصويري در اينستاگرام خود را تبليغ كنند. روش هاي مختلفي براي ايجاد اين كمپين ها وجود دارد ، چيزي كه در پاراگراف هاي آينده بيشتر به آن خواهيم پرداخت.
راه اندازي يك كمپين تبليغات اينستاگرام مستلزم داشتن يك حساب تبليغاتي در فيس بوك است (اگر قبلاً از Facebook براي اهداف تبليغاتي استفاده كرده ايد ، مي توانيد از همان ورود استفاده كنيد) ، يا مي توانيد حساب "Instagram for Business" را باز كنيد. تبليغات اينستاگرام از طريق مدير تبليغات اينستاگرام يا مدير ويرايشگر فيس بوك مديريت مي شود.
اينستاگرام در حال حاضر بيش از 1000 ميليون كاربر فعال دارد. با اين حال ، اين فقط يك آمار چشمگير است: اين شبكه همچنين دومين شبكه اجتماعي پركاربرد (پشت فيس بوك) و سريعترين رشد شبكه در سال هاي اخير است. امروزه تبليغات در اينستاگرام براي اكثر شركت ها يك امر ضروري است.
تبليغات اينستاگرام با مخاطب بالقوه بيش از 928 ميليون نفر ، ابزاري اساسي براي هر بازارياب شبكه هاي اجتماعي است. با دسترسي به گزينه ها و ابزارهاي گسترده هدف گيري شركت مادر فيس بوك ، تبليغات اينستاگرام يك استراتژي موثراست كه اجراي آن آسان است.در اين پست ، ما تمام مواردي را كه مي خواهيد در مورد نحوه تبليغات در اينستاگرام بدانيد ارائه خواهيم كرد.
تبليغات اينستاگرام و انواع آن
اينستاگرام چندين قالب تبليغاتي ارائه مي دهد:
- داستان هاي تبليغاتي
- تبليغات عكس
- تبليغات ويديويي
- تبليغات چرخ فلك
- آگهي هاي مجموعه
- در تبليغات كاوش كنيد
- تبليغات IGTV
- تبليغات خريد اينستاگرام
هر نوع آگهي براي اهداف مختلف تجاري كار مي كند و گزينه هاي مختلفي براي تماس در دسترس دارد. در زير به جزئيات خواهيم پرداخت.
گذاشتن تبليغات در اينستاگرام و مراحل آن
براي گذاشتن تبليغات در اينستاگرام بايد از مراحل زير اقدام كنيد و در صورت استفاده نادرست از اينستاگزام امكان دارد صفحه شما از بين برود.
تععين اهداف
بزرگترين اشتباهي كه مي بينم مردم با اينستاگرام مرتكب مي شوند (و در واقع با هر كانال بازاريابي) اين است كه آنها ابتدا بدون اينكه برنامه اي تنظيم كنند ، در سر فرو مي روند.حقيقت اين است كه شما مي توانيد همه روزه عكس هاي دوست داشتني را در اينستاگرام منتشر كنيد و اگر برنامه يا هدفي مشخص نداريد ، هرگز تجارت خود را بزرگ نكنيد.
البته ، هيچ هدفي براي همه وجود ندارد. آيا مي خواهيد محصولات بيشتري بفروشيد؟ مشتركان بيشتري در خبرنامه خود دريافت مي كنيد؟ از طريق هشتگ يك انجمن ايجاد كنيد؟ محتواي توليد شده توسط كاربر جمع آوري شود؟ افراد را به صفحه خدمات يا حتي نمايه LinkedIn خود هدايت كنيد؟
دانستن هدف خود كليدي است تا استراتژي ها و تاكتيك هاي شما با آنچه مي خواهيد انجام دهيد همسو باشد.
طراحي محتواي خود
محتواي اينستاگرام همه چيز در مورد تصاوير است ، بنابراين مهم است كه در مورد عكس ها و / يا گرافيك هايي كه به اشتراك مي گذاريد ، فكر جدي انجام دهيد.
با فرض اينكه شما بتوانيد توجه مخاطب خود را به خود جلب كنيد ، تصوير بازاريابي شما بايد پيام خاصي را منتقل كند و چيزي را به او منتقل كند.ترفند در اينجا، درك هدف شما با هر تصويري است كه ايجاد مي كنيد ، درك مخاطبي كه هدف قرار داده ايد و سپس قرار دادن عناصر طراحي خود به گونه اي كه تصوير شما را از طرف شما صحبت كند.
شما مي خواهيد تصاويري را ارائه دهيد كه علاوه بر تحقق اهداف شما در جلب توجه و برقراري ارتباط ، مارك تجاري شما را نشان مي دهد و به تبديل كمك مي كند.
انتخاب هشتگ هاي مناسب
هشتگ ها در اينستاگرام قسمت مهمي از استراتژي اينستاگرام شما هستند. تحقيقات نشان مي دهد پست هايي كه داراي 11 هشتگ يا بيشتر هستند بيشترين بازديد را دارند.
اگر بخواهيد هشتگ هاي تصادفي مانند # سرگرمي و # زيبا را بريزيد ، هيچ لطفي نخواهيد كرد. شما مي خواهيد هشتگهايي را انتخاب كنيد كه مخصوص كسب و كار شما باشد و افراد ديگر واقعاً از آنها استفاده كنند ، اما آنقدرها محبوب نيستند كه در سر و صدا گم شويد.
اگرچه ايجاد يك هشتگ منحصر به فرد براي يك چالش يا يك رويداد خاص در كسب و كار شما بسيار سرگرم كننده است ، اما وقتي به طور كلي سعي در ايجاد ترافيك داريد ، مي خواهيد هشتگ هايي را انتخاب كنيد كه افراد ديگر از آنها براي تبديل شدن به بخشي از مكالمه استفاده مي كنند.
يك فكر سريع انجام دهيد تا به موضوعات و ايده هاي هشتگ فكر كنيد ، سپس آنها را در اينستاگرام تايپ كنيد. اين برنامه به شما نشان مي دهد كه هنگام وارد كردن هشتگ چه تعداد از افراد از آن استفاده مي كنند. هيچ پاسخ صحيحي وجود ندارد ، اما هدف شما قرار دادن بين چند هزار تا ده ها هزار نفر از هشتگ براي بيشترين تأثير است.
ارتقاي مخاطبان خود
اكنون كه يك استراتژي محتوا اينستاگرام و هشتگ در دسترس داريد ، وقت آن است كه مطمئن شويد مردم واقعاً آن را مشاهده مي كنند! استراتژي هاي زيادي براي افزايش مخاطبان اينستاگرام شما وجود دارد ، اما يكي از ساده ترين آنها اين است كه هر روز 20 دقيقه يا بيشتر وقت صرف كنيد و به دنبال كاربران در مكان خود باشيد.
ليستي از 10 تا 20 حساب ايجاد كنيد كه مشتري ايده آل شما ممكن است آنها را دنبال كند. سپس ، براي هر حساب ، از يكي از آخرين پست هاي آنها بازديد كنيد و يك نظر دهنده با ارزش بالا پيدا كنيد - شخصي كه به مكالمه اضافه مي كند. با آن شخص در پست درگير شويد و سپس او را دنبال كنيد. درصد خوبي از آنها شما را دنبال خواهند كرد!
ايجاد يك فراخوان
با فرض اينكه هدف نهايي شما براي استفاده ازتبليغات در اينستاگرام اين است كه مخاطبان خود را وادار به اقدامي كنند - مانند مشترك شدن در خبرنامه ، خريد يا ثبت نام براي مشاوره - مي خواهيد مطمئن باشيد كه مردم را به سمت انجام آن اقدام راهنمايي مي كنيد.
هر پست تبليغ اينستاگرام بايد فراخواني براي اقدام داشته باشد ، اما همچنين بايد از برخي از ابزارهاي داخلي اينستاگرام نهايت استفاده را ببريد تا به شما كمك كند مخاطبان خود را به انجام اين كار ترغيب كنيد.
براي مثال:از پيوند موجود در بيوگرافي خود نهايت استفاده را ببريد. آن را تغيير دهيد يا از سرويسي مانند LinkTree براي پيوند دادن به چندين پست يا صفحه استفاده كنيد.
از پست هاي اينستاگرام براي هدايت افراد به سمت استوري هاي خود استفاده كنيد ، سپس از داستان ها براي ترغيب آنها به اقدامي مانند ثبت نام در يك خبرنامه استفاده كنيد.
از پست ها يا داستان ها براي نمايش نكات يا بريده هاي پست وبلاگ ، پادكست يا خبرنامه هاي خود استفاده كنيد.
و به همين ترتيب! اينها فقط چند ايده است ، اما اميدوارم اين فكر شما را به فكر بيندازد كه چگونه مي توانيد از اينستاگرام براي رسيدن به اهداف بازاريابي خود استفاده كنيد.
چكيده
امروزه بدليل پيشرفت تكنولوژي مردم بيشتر وقت خود را در اپليكيشن هايي همچون اينستاگرام و فيسبوك ميگذرانند. در اين مقاله ما قصد داريم شما را با تبليغات در اينستاگرام آشنا كنيم .و نحوه گذاشتن يك پست يا استوري بهينه را براي شما آموزش بديم. داشتن يك مطلب مفيد و كامل ميتواند كمك بسياري در فروش و ارائه محصول شما بكند.
در صورت داشتن سوال انتقاد يا پيشنهادي خوشحال ميشويم از طريق ايميل با ما در ارتباط باشيد.
چگونه از پاپ آپ درست استفاده كنيم؟ + مزايا و معايب تبليغات پاپ آپ